لینک سازی و رتبه بندی در موتورهای جستجو

۹ بازديد

لینک سازی و رتبه بندی در موتورهای جستجو

در اینجا به عناصر لینک سازی جدول تناوبی عوامل سئو و سئو سایت چیست می پردازیم. لینک ها اولین عامل اصلی رتبه بندی «خارج از صفحه» بودند که توسط موتورهای جستجو استفاده می شد. گوگل اولین موتور جستجویی نبود که لینک ها را به عنوان "رای" شمارش کرد، اما اولین موتور جستجویی بود که با معرفی PageRank (مانند لری پیج، یکی از بنیانگذاران گوگل) به شدت بر تجزیه و تحلیل پیوند به عنوان راهی برای بهبود ارتباط متکی بود. 1998. پیوندها به همراه محتوا یکی از مهم ترین سیگنال های خارجی برای رتبه بندی جستجوی گوگل هستند. گفته می شود، بسیاری از پیشرفت ها، از جمله نحوه تفسیر و برخورد لینک ها توسط موتورهای جستجو، تکامل یافته است. Va: ارزش پیوندها برابر ایجاد نمی شوند. به هر حال، سایت هایی که به شما لینک می دهند ممکن است از نظر کیفیت و همچنین ارتباط با صنعت شما متفاوت باشند. پیوند از یک نشریه خبری با شهرت روزنامه نگاری قوی تر از پیوند در بخش نظرات وبلاگی است که هیچ ارتباطی با صنعت شما ندارد. پیوندهایی از وب‌سایت‌ها و سایت‌های معتبر و باکیفیت که در صنعت شما مرتبط و معتبر هستند، احتمالاً وزن بیشتری دارند. سایت‌ها مدت‌هاست که از ویژگی لینک nofollow، ابتدا بر روی نظرات و سپس برای پرچم‌گذاری لینک‌های حمایت‌شده یا مرتبط با تبلیغات استفاده می‌کنند تا این لینک‌ها برای رتبه‌بندی شمرده نشوند. برخی از ناشران تا آنجا پیش رفتند که تمام پیوندهای خروجی را در محتوای خود دنبال نکردند تا ظاهراً درگیر طرح های پیوند نباشند. این بدان معنی است که هیچ بک لینک nofollow به سایت شما اعتباری را به سایت شما منتقل نمی کند. با این حال، در حال حاضر، گوگل ویژگی لینک nofollow را به عنوان یک "اشاره" برای اهداف رتبه بندی در نظر می گیرد و لینک های nofollow به صفحات شما ممکن است برای سیگنال های رتبه بندی استفاده شوند.

لنگرها

به متن قابل کلیک مورد استفاده در یک هایپرلینک و اصول سئو اشاره دارد. معمولاً رنگی متفاوت (آبی، معمولاً) با متن معمولی و زیرخط دار خواهد بود. در اینجا یک مثال آورده شده است: این متن لنگر به جدول تناوبی عوامل سئو پیوند می دهد. کلمات استفاده شده در تست لنگر توسط موتورهای جستجو به عنوان روشی که یک وب سایت محتوا یا سایتی را که به آن پیوند می دهد توصیف می کند، مشاهده می شود. جولی جویس، مدیر عملیات آژانس لینک سازی Link Fish Media می گوید: «لنگرها کاملاً بر سئوی شما تأثیر می گذارند. "آنها به موتورهای جستجو می گویند که اهداف پیوند مرتبط در مورد چیست، اما قطعاً در گذشته بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته اند و هرزنامه شده اند. آنها همچنین زمینه را به کاربران می‌دهند، زیرا «باید» به کاربر بگویند هدفی که می‌خواهد روی آن کلیک کند، در مورد چیست.»

[نکته حرفه ای]

«اگرچه این همیشه یک نکته مهم نیست (اما باید باشد)، اما از متن لنگر توسط افراد کم بینا که از صفحه‌خوان استفاده می‌کنند نیز استفاده می‌شود. ایجاد تعادل با استفاده از متن لنگر برای سئو و قابلیت استفاده دشوار است. هنگامی که SEO ها از متن لنگر دقیق مطابقت بیش از حد استفاده کردند، همه ما ترسیدیم و شروع به استفاده از لنگرهایی مانند «اینجا کلیک کنید» کردیم که در برخی موارد برای قابلیت استفاده بسیار بد است. قطعاً درست شدن کار دشواری است.» - جولی جویس، مدیر عملیات Link Fish Media   البته، اغلب نمی‌توانید متن لنگر را که دیگران برای پیوند دادن به سایت شما استفاده می‌کنند، کنترل کنید. با این حال، شما می توانید متن لنگر را روی لینک های داخلی خود کنترل کنید. اندیو دنیس، متخصص بازاریابی محتوا در Page One Power می نویسد: «ساختار پیوند داخلی بهینه شده برای موفقیت در ایجاد لینک بسیار مهم است. در اینجا برخی از بهترین روش‌ها برای متن لنگر پیوند وجود دارد که می‌تواند تجربه بهتری را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند

 بک لینک ها بک لینک ها که به آن لینک های ورودی نیز گفته می شود، لینک هایی هستند که از سایت های دیگر به صفحات شما اشاره می کنند. آنها سیگنال هایی را به موتورهای جستجو ارسال می کنند که ارتباط و کیفیت محتوای شما را نشان می دهد. تعداد زیادی لینک می توانند به موفقیت سئو در ایران کمک کنند. اگر از سایت های مختلف لینک دریافت می کنید، حتی بیشتر از آن. اگر همه چیز برابر باشد، 1000 پیوند از یک سایت به معنای بسیار کمتر از 1000 پیوند از 1000 سایت است. اما کمیت در مقابل کیفیت چطور؟ گفته می شود که کیفیت [بک لینک ها] بر کمیت اهمیت دارد و این ایده آل است. جولی جویس، مدیر عملیات Link Fish Media می‌گوید، اما موارد زیادی را دیده‌ام که سایت‌هایی با لینک‌های بیشتر در مقایسه با رقبا رتبه‌بندی می‌کنند. «در برخی موارد، می‌توانید از داشتن چند بک لینک خلاص شوید، به‌ویژه وقتی صحبت از صنایع کوچک‌تر است که رقابت آنچنان شدید نیست. گاهی اوقات وقتی هدفت بیشتر، بیشتر، بیشتر است، کیفیت خود را از دست می‌دهی." از ارسال هرزنامه نظرات، خرید لینک، طرح‌های ارسال مهمان و تبادل لینک خودداری کنید. در صورت متوسل شدن به این یا دیگر تاکتیک‌های به اصطلاح «کلاه سیاه»، می‌توانید انتظار داشته باشید که توسط موتورهای جستجو جریمه شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح هایی که باید اجتناب کنید، به بخش سموم در پایین این صفحه بروید.

 [نکته حرفه ای]

همه چیز درباره سئو، «مختصر باشید. ایمیل هایی با پنج پاراگراف گلدار ننویسید که در آن به جزئیات زیادی درباره شگفت انگیز بودن سایتی که به آن دسترسی دارید می پردازید. با این حال، شما باید در مورد اهداف خود تحقیق کنید، زیرا بسیاری از ایمیل‌ها به سایت‌های کاملاً نامربوط ارسال می‌شوند که هرگز به شما پیوندی نمی‌دهند، و حتی اگر داده باشند، پیوند خوبی برای شما نخواهد بود. - جولی جویس

حادثه در جاده کرج-چالوس / کوه ریزش کرد

۱۳ بازديد

حادثه در جاده کرج-چالوس / کوه ریزش کرد

سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: پنج فقره سقوط سنگ طی شب گذشته تا صبح امروز در محدوده های رستوران شاندیز، پل چوبی، آدران و تونل شماره پنج جاده کرج – چالوس رخ داده است که راهداران البرز در حال پاکسازی مسیر هستند.

وی اضافه کرد: بارش باران از شب گذشته در ارتفاعات البرز جنوبی و جاده کرج – چالوس آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

کرمی یادآور شد: جاده کرج – چالوس به دلیل سست شدن پل اوشان در استان مازندران و احتمال وقوع سیل و ریزش کوه، تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.

وی گفت: برهمین اساس تردد خودروها از میدان امیر کبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال و نوجان به سمت استان مازندران ممنوع است.

وی از عموم مردم خواست به هیچ عنوان اصرار به ورود در این جاده را نداشته باشند چرا که پلیس اجازه تردد نخواهد داد.

 

منبع :  https://did.li/iUH5q

 

https://www.skillshare.com/profile/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-7/888394890

https://replit.com/@khabarevije677

http://ttlink.com/khabarevije677

https://letterboxd.com/khabarevije677/

https://www.kiva.org/lender/ppzeg8973

https://slides.com/khabarevije677

https://priti-nag.tribe.so/user/khabarevije677

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استرچ پالت

۹ بازديد

استرچ پالت

 

شرکت ماشین سازی چمران با هدف تامین ماشین آلات صنایع بسته بندی و مشاوره در زمینه بسته بندی محصولات تاسیس گردیده است. و اکنون با بهره گیری از تجربه زیاد موفق به ارائه ماشین آلات بسیار با کیفیت در این عرصه گردیده است.

 

تعریف پالت :

پالت (pallet) یک وسیله تخت و روصاف است که از چوب، پلاستیک و یا فلز ساخته می‌شود. که از آن جهت جابجایی بار و کالا به‌ وسیله تجهیزات انبارداری (مانند لیفتراک،جک پالت ها،استیکر برقی و …) به شیوه‌ای پایدار و ایمن استفاده می شود . کالاها را بر روی آن قرار می‌دهند و با تسمه‌های فلزی یا پوشش‌های پلاستیکی محکم کشش‌پذیر (فیلم استرچ) به پالت بسته می شوند. پالت ها با توجه به نوع محصولاتی که روی آنها گذاشته می شود ساخته می شوند. مثلا هرچه محصولات ذکر شده سنگین تر باشند ، تغییراتی را روی آن انجام می دهند تا وزن بیشتری را تحمل نمایند و یا از جنس با استحکام بالاتری می سازند.

 

 

دستگاه استرچ پالت دستگاهی برای بسته بندی محصولات بروی انواع پالت می باشد . این دستگاه بسیار مناسب برای کشیدن انواع فیلم مخصوص استرچ بر روی محصولات مختلف روی پالت می باشد. از دستگاه استرچ پالت در کارخانجات صنعتی که دارای خطوط تولید بالا و نیازمند به حفاظت محصولات خود می باشند، استفاده می کنند.

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

 

دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت در ابعاد مختلف استفاده می شود بطور مثال جهت بسته بندی پالت بشکه های ??? لیتری، پالت انواع بطری های آشامیدنی، انواع رول های پارچه ای، فلزی، کابل، پالت کاشی  پالت کتاب و از این دست محصولات کاربرد دارد. می توان به جای استفاده از سیستم سلفون کشی از سیستم نایلون شیرینک و مشعل نیز استفاده نمود.

 

وظیفه دستگاه استرچ پالت :

 

بطور کلی وظیفه دستگاه استرچ پالت کشیدن فیلم استرچ  به دور محصول می باشند تا یک لایه نایلونی محافظ دور بسته مورد نظر ما را احاطه کند دستگاه استرچ پالت در مقایسه با سایر دستگاه های بسته بندی این چنینی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و به کمک آن می توان انواع محصولات با اشکال  و ابعاد گوناگون را به سادگی بسته بندی نمود . اغلب این دستگاه ها توانایی تنظیم مقدار کشش فیلم استرچ را دارند. وظیفه شایان دستگاه استرچ پالت علاوه بر جلوگیری از گرد و غبار به محصول، محافظت از محصول می باشد.

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

 

?- بسته بندی انواع پالت کارتن با هر سایز ابعاد و اندازه

 

?- بسته بندی انواع بطری در تعداد بالا

 

?- بسته بندی همزمان چند کارتن بر روی پالت

 

?- مشخص بودن کالا از زیر پوشش نایلون استرچ

 

مزایای دستگاه استرچ پالت :

 

?- محافظت محصول از گرد و غبار

 

?- کمک به زیبایی محصول

 

?- سرعت بالا بسته بندی محصول

 

انواع دستگاه استرچ پالت به صورت زیر دسته بندی می شوند :

 

?- دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

 

?- دستگاه استرچ پالت دروازه ای

 

?- دستگاه استرچ پالت مرغک دار

 

?- دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

 

?- دستگاه ربات استرچ پالت

 

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان :

روند کار دستگاه استرچ پالت صفحه گردان به این صورت می باشد که پالت محصول را برروی صفحه گردان دستگاه قرارداده و لبه ی نایلون استرچ را به یک قسمت از پالت متصل می نماییم و سپس دستگاه استرچ پالت را استارت زده تا صفحه گردان شروع به چرخش کند و روند سلفون و استرچ کشی به دور پالت محصول انجام گیرد.

 

 

 

دستگاه استرچ پالت دروازه ای :

 

در دستگاه استرچ پالت دروازه ای، محصول توسط جک پالت یا لیفتراک بروی صفحه  قرار گرفته و با چرخش صفحه دوار دستگاه استرچ پالت، سلفون به دور محصول پیچیده می شود. کارکرد دستگاه استرچ پالت دروازه ای مشابه دستگاه استرچ پالت صفحه گردان می باشد. از دستگاه استرچ پالت دروازه ای جهت بسته بندی محصولات حجیم با وزن بالا استفاده می گردد.

 

 دستگاه استرچ پالت مرغکدار :

روند کار دستگاه استرچ پالت مرغکدار همانند دستگاه های استرچ پالت فوق می باشد با این تفاوت که در بالای دستگاه تکیه گاهی به صورت اهرم برای تثبیت و نگهداری پالت ها روی هم در قسمت فوقانی دستگاه تعبیه شده که از احتمال ریزش محصولات از روی پالت جلوگیری می کند. اهرم فوقانی دستگاه را مرغک می نامند.

 

 

 

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی:

 

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی همانطور که از اسم آن مشخص است کاربرد اساسی و اصلی در بخش سلفون کشی چمدان و ساک های مسافرتی داشته و بسته بندی مطمئن به دور از گرد و خاک و رطوبت را برای کاربران فراهم ساخته است. روند کار دستگاه استرچ پالت فرودگاهی همانند دستگاه های فوق می باشد.

 

دستگاه ربات استرچ پالت :

در استرچ پالت رباتی دستگاه به صورت ربات به دور پالت می چرخد و عملیات سلفون کشی را انجام می دهد و نیازی به حمل و هدایت پالت توسط لیفتراک و جک پالت به سمت دستگاه استرچ پالت نمی باشد. با این تفاوت که ربات استرچ پالت فرآیندی برعکس تمام استرچ پالت های نام برده دارد. دستگاه ربات استرچ پالت دستگاه مجهز به سنسور چشم الکترونیکی می باشد که به صورت اتوماتیک به دور پالت می چرخد.  در دستگاه ربات استرچ پالت هیچ محدودیت وزنی وجود ندارد. سرعت بالای ربات استرچ پالت و سهولت کار و عدم جابجایی پالت از مزایای این نوع دستگاه می باشد.

 

سلفون کش یا استرچ کش :

بطور کلی سلفون کش به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم بندی می گردد.

سلفون کش دستی (استرچ کش دستی) :

این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی با روکش سلفون مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا ظروف یکبار مصرف که حاوی مواد غذایی می باشد را توسط این دستگاه بسته بندی می نمایند. از این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی همچون گوشت ، مرغ ، ماهی، سبزیجات ، قارچ، قارچ دکمه ای میوه جات و … استفاده می گردد. عملیات بسته بندی در این دستگاه بصورت دستی بوده و توسط اپراتور به راحتی انجام می پذیرد.

 

سیستم الکتریکی این دستگاه به این صورت است که صفحه الکتریکی آن به طور مداوم گرم می باشد و دارای یه سیم برنده با ولتاژ پایین است که قبل از اینکه فیلم روی قسمت پایینی سینی بر روی صفحه داغ چسبیده شود، آن را برش می دهد. دمای صفحه داغ این دستگاه نیز قابل تنظیم می باشد. سلفون ها در عرض های متفاوتی وجود دارند تا برای بسته بندی یا همان سلفون کشی محصولات مختلف از قبیل محصولات گوشتی، سبزیجات، ماهی ، میوه و… مورد استفاده قرار بگیرند.

 

دستگاه سلفون کش دستی دارای دو غلطک جهت چرخیدن رول به روی دستگاه و یک تیغه حرارتی جهت برش سلفون و اتویی تفلونی جهت چسباندن و جمع شدن سلفون به ظرف می باشد.

 

کاربرد دستگاه سلفون کش (استرچ کش اتوماتیک) :

کاربرد این دستگاه بیشتر در سوپر مارکت ها ، رستوران ها ، کافه ها ، فروشگاه های گوشت و پروتئینی، هایپر کارکتها، کارگاه ها و کارخانه های بسته بندی می باشد.

 

سلفون کش اتوماتیک (استرچ کش اتوماتیک) :

در سلفون کش اتوماتیک بعد از قرار گرفتن ظرف حاوی محصول بروی کانوایر موجود بروی دستگاه کلیه عملیات پیچیدن فیلم سلفون غذایی به ظرف و برش و چسباندن به ظرف بصورت اتوماتیک توسط دستگاه انجام می شود.

 

 

 

آشنایی با فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزارکار وبمستران ایرانی

۱۳ بازديد

آشنایی با فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزارکار وبمستران ایرانی

 

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تقریبا در سال 1395 بود که محسن پیمانی 16 ساله ایده ای به ذهنش رسید و آن را عملی کرد و آن ایجاد یک فروشگاه فایل با فایل های ناب و مرجع بود پیمانی در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او یک وبمستر بود و در کنار دیگر وبمستران مشغول فعالیت بود فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روی سرویسی از بلاگ های رز بلاگی مدیریت میشد اما بعد ها با توسعه وب بر روی یک سایت اختصاصی قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رسانی به مشتریان سراسر ایران است در زیر این فروشگاه را به طور کلی آنالیز میکنیم و محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد را بررسی میکنیم ، با ما همراه باشید

فروشگاهی از جنس فایل های ناب

فروشگاه وبمستران یکی از مجموعه ایده های آکادمی پیمانی است که محسن پیمانی آن را مدیریت میکند سیاست کلی این فروشگاه از ابتدا به این صورت بوده است که فایل های ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگیرد تا دیدن آن فایل ها مشتری را شگفت زده و تشویق به خرید کند در زیر برخی از این فایل های ناب را به شما معرفی میکنیم

بنرهای لایه باز مناسبتی

از محصولاتی که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش می رسد بنرهای لایه باز مناسبتی هستند  انواع بنر های لایه باز مناسبتنی شامل بنر های مناسبتی برای ماه محرم ، بنر های مناسبتی برای ماه رمضان و انواع بنر های لایه باز دیگر در این وبسایت بزرگ آینده نگر قرار دارند این فایل ها به این صورت است که با دانلود هر کدام امکان ویرایش صد درصدی آنها قرار دارد و میتوانید آنها را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید و لذت ببرید

انواع سابلیمینال در موضوع های مختلف

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه وبمستران به فروش می رسد انواع سابلیمینال با موضوع های مختلف است همانطور که میدانید سابلیمینال ها کمک کننده به زندگی و ذهن هستند و انواع سابلیمینال در فروشگاه وبمستران برای فروش قرار گرفته است که میتوانید هر کدام مانند سابلیمینال ثروت ، سابلیمینال انگیزه ، سابلیمینال زیبایی ، سابلیمینال تناسب اندام و انواع دیگر سابلیمینال ها را در این فروشگاه مشاهده و با توجه به نیاز خود خریداری کنید ، لازم به ذکر است که در فروشگاه وبمستران برای هر شخص سابلیمینال جداگانه و کاملا به صورت اختصاصی تهیه میشود

انواع ربات های تلگرامی

هر سایتی در ایران به یه چیزی معروف است دیجی کالا به فروش فایل ، بیتوته به مقاله و معروفیت فروشگاه وبمستران هم به ربات های تلگرامی که قرار می دهد است یکی از معروف ترین این ربات ها که خیلی ها اون رو میشناسن ربات تلگرامی تبچی است که این فروشگاه 4 سالی است که آن را ارائه میدهد و به مشتریان عزیز خدمات ارائه می دهد حال بیایید با هم ببینیم اصلا ربات تبچی چیست ؟

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقیقا ربات تبچی چی هست بدونین که ربات تبچی یه ربات تبلیغاتی توی تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است ؟

در اینترنت که سرچ میکردم بسیاری از سوالات شما در مورد این بود که فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است برام به عنوان مدیر این فروشگاه خیلی جالب بود چون اینقدره سایت بزرگی داریم که درباره سیستمی که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو میشود به شما عزیزان میگویم که فروشگاه وبمستران با سیستم وردپرس ساخته شده که تمومی پروتکل های امنیتی رو رعایت میکنه و امن ترین و قوی ترین وبسایت حال حاضر فروشگاه فایل در اینترنت هست در طراحی فروشگاه وبمستران از سیستم وردپرسی پیشرفته استفاده شده است

 

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8908346

https://ello.co/higajok135/post/ynclpxf_yazr8sd0gpg65a

https://writeupcafe.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af%d9%be%d9%86%d9%84%d9%84%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://theomnibuzz.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af%d9%be%d9%86%d9%84%d9%84%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://www.dailystrength.org/journals/sfrshkhrydpnllykhynstgrmchgwnhnjmmyshwd

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:28487338

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/287430/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%BE%D9%86%D9%84%D9%84%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF?new=1

https://zenwriting.net/e658jhg63g

https://postheaven.net/8ttw0u272g

https://writeablog.net/tkep7er6w9

https://squareblogs.net/k4ru2pw09f

https://wordsmith.social/a9l5f3x0ts

https://blogfreely.net/zaidseo90/m-rfyrbtkhrydshmrhmjzytmnmbr

https://www.xaphyr.com/blogs/126122/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1

https://www.debwan.com/blogs/454320/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1

http://learn.tilgroup.ru/activity/p/695648/

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/342786/

http://y8space.com/activity-2/p/3653655/

https://www.acityexplored.com/activity/p/461771/

https://www.worshiptraining.com/cafe/p/661509/

https://whatsondigest.com/activity/p/251821/

 

 

اینستاگرام چیست؟

۱۸ بازديد

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک برنامه اشتراک گذاری عکس است که به کاربران اجازه می دهد عکس ها و فیلم ها را بگیرند، فیلترها را تنظیم کرده و آنها را منتشر کنند. مطالب را فقط فالوورها یا همه کسانی که از برنامه استفاده می کنند قابل مشاهده هستند. کاربران می‌توانند عکس‌ها را لایک کرده و روی آن‌ها نظر بدهند و همچنین آن‌ها را برای افراد دیگر ارسال کنند.

اینستاگرام همچنین دارای یک سیستم پیام رسانی شخصی است که به کاربران امکان می دهد بدون ارسال عکس با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و عکس ها را به اشتراک بگذارند. پیام های خصوصی را می توان از نماد ایمیل در گوشه سمت راست بالا باز کرد.

کاربران برنامه باید 13 سال یا بیشتر سن داشته باشند. این سرویس متعلق به فیس بوک است و معمولاً حساب شما به یکی از فیس بوک پیوند داده می شود که سن کاربر را می توان تأیید کرد. برخی از محتوای برنامه ممکن است برای کودکان و نوجوانان کوچکتر مناسب نباشد. اگر تصمیم به فعالیت حرفه ای و بیزینسی دارید میتوانید از خدمات irpanel استفاده کنید.

چه کسی می تواند عکس های من را در اینستاگرام ببیند؟

شما می توانید انتخاب کنید که نمایه خود را عمومی کنید و همه به عکس های شما دسترسی داشته باشند، یا شخصی و فقط افرادی که تایید کرده اید می توانند آنها را ببینند. می توانید این تنظیمات را مستقیماً در برنامه تغییر دهید. برای انجام این کار، ابتدا "پروفایل" را در گوشه پایین سمت راست انتخاب کنید. سپس "Options" (که با 3 نقطه مشخص شده است) را فشار دهید و در زیر "Account" مطمئن شوید که "Private Account" روی "On" تنظیم شده است. حتی اگر حساب کاربری شما شخصی باشد، اگر عکس های اینستاگرام را در فیس بوک به اشتراک بگذارید، دوستان فیس بوک شما نیز می توانند عکس را ببینند.

عکس چه چیزی را نشان می دهد؟

یک عکس منتشر شده در وب چیزهای زیادی را نشان می دهد، اما شاید مهمترین چیز موقعیت مکانی شما باشد. در فرآیندی به نام برچسب گذاری جغرافیایی وجود دارد. این فرآیندی است که در آن مختصات GPS مکانی که عکس گرفته شده است در نشریه ذخیره می شود. به این ترتیب مردم می توانند از طریق عکس هایی که پست می کنید، محل زندگی شما، محل تحصیل یا سایر اطلاعات شخصی را پیدا کنند.

چگونه می توانم مکان اشتراک گذاری مکان من را کنترل کنم؟

مهم است که مکان دوربین را خاموش نگه دارید. در اکثر دستگاه ها، این گزینه را می توان در منوی تنظیمات پیدا کرد. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را در دستگاه خود انجام دهید، دستورالعمل های موجود در اینترنت را بخوانید. بهتر است از ویژگی نقشه عکس اینستاگرام استفاده نکنید، زیرا موقعیت عکس‌های شما را ذخیره می‌کند و آن را روی نقشه قرار می‌دهد و نشان می‌دهد که کجا زمان خود را سپری می‌کنید.

مشکلات احتمالی اینستاگرام:

با استفاده از برنامه، می‌توانید اطلاعات مهمی در مورد خودتان، مانند آدرس یا مدرسه خود به اشتراک بگذارید. می‌توانید روی یکی از عکس‌هایتان کامنت‌های منفی دریافت کنید و فحاشی کنید یا عکس‌هایی را با یکی از آشنایانتان به اشتراک بگذارید و او هم آن را به صورت عمومی به اشتراک بگذارد. همچنین ممکن است با عکس های بی ادبانه یا توهین آمیز روبرو شوید. دانستن نحوه مسدود کردن و گزارش کاربرانی که پست‌هایشان ناپسند و نامناسب است مهم است.

نقش مهم اینستاگرام در زمان کرونا

آیا کسب و کار شما تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته است؟ آیا می خواهید تجارت خود را از طریق رسانه های اجتماعی گسترش دهید؟ بله، حساب اینستاگرام شما یک گزینه بازاریابی قدرتمند برای رشد کسب و کار است. شما باید پتانسیل اینستاگرام را بشناسید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

اگر دقت کنید، این یک پلتفرم معمولی برای استراحت نیست. دنیای عکاسی رنگی و ویدئوهای کوتاه واقعا جذاب ترین پلتفرم تبلیغاتی است که تا به حال با آن روبرو شده اید. به نوعی، فالوورهای اینستاگرام شما نیز مشتریان بالقوه ای هستند. گزینه های زیادی برای توزیع محتوای شما برای متقاعد کردن مشتریان شما ارائه می دهد. اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی رایگان است اما بسیار قدرتمند است. بیایید نگاهی به نکاتی برای ارتقای کسب و کار شما از طریق اینستاگرام بیندازیم.

بازاریابی اینستاگرام - تبدیل یک بحران به یک فرصت

همه‌گیری ویروس کرونا و محاصره‌های بعدی، شیوه زندگی ما را تغییر داده است. اعتصابات و تجارت اما قدرت رسانه های اجتماعی می تواند این فرصت عالی را تبدیل کند. در سراسر جهان، مشاغل محلی می توانند با کمک رسانه های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، به کار خود ادامه دهند. بر اساس گزارش‌ها، افزایش 25 درصدی در تعامل کاربران در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام در طول قفل وجود داشته است. به علاوه رشد محتوای بازاریابی حدود 72 درصد است. کسب و کار محلی شما می تواند از بازاریابی اینستاگرام سود زیادی ببرد. مجموعه فالوورهای وفادار اینستاگرام ابزار کلیدی برای استفاده از این فرصت است. به طور خلاصه، هر لایک در اینستاگرام یک مشتری بالقوه برای فروش محصولات / خدمات شما است.

از غذاهای خانگی گرفته تا لباس های مد روز، بسیاری از مشاغل کوچک از اینستاگرام استفاده می کنند. همچنین می توانید از طریق این پلتفرم با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنید. آگاهی کامل از گزینه های مختلف برای ارسال پست در اینستاگرام به شما کمک می کند تا از آن استفاده کنید. این امر همراه با ایجاد یک برند مناسب، رشد کسب و کار شما را تا حد زیادی تحریک می کند. علاوه بر این، یک جایگزین آسان برای استفاده و ارزان در مقایسه با سایر جایگزین های بازاریابی است.

اینستاگرام برای تجارت - معرفی

پلتفرم اینستاگرام از جنبه اصلی خود در اشتراک‌گذاری تصویر، اکنون یک همراه بازاریابی کامل است. مشاغل کوچک و خانگی آن را گزینه ای بسیار مقرون به صرفه می دانند که می تواند با افراد زیادی ارتباط برقرار کند. در سناریوی فعلی، مشاغل محلی از آن به عنوان منبع اصلی خود برای راه اندازی محصول، بازاریابی و کمپین های فروش استفاده می کنند. بیشتر چنین مشاغلی در بخش مد، غذا و محصولات و خدمات سبک زندگی فعالیت می کنند. اگر می خواهید با کمک پلتفرم اینستاگرام به رشد کسب و کار برسید، درک این ویژگی ها بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی پیج تجاری در اینستاگرام

 

ویژگی های یک پیج تجاری در اینستاگرام به شرح زیر است:

نمایه تجاری: اینستاگرام این امکان را دارد که یک پروفایل تجاری ایجاد کند که به فیس بوک پیوند داده شده است. این ویژگی های خاصی مانند مدیر تبلیغات برای کمپین های تبلیغاتی را ارائه می دهد.

بیوگرافی جذاب: بخش بیو اینستاگرام هویت اصلی شماست. هنگامی که مشتری محصول شما را دوست داشت، گام بعدی بررسی قابلیت اطمینان شما است. یک رزومه خوب نوشته شده با لینک های مناسب و اطلاعات تماس آن را معتبر می کند.

استوری ها: استوری های اینستا راهی عالی برای ارتباط سریع با فالوورهایتان است. می توانید به روز رسانی ها و تبلیغات جدید را با متن بسیار کم فلش کنید. این نیز یک ویژگی بسیار تعاملی است.

لایو اینستاگرام: این ویژگی با تعامل زنده با فالوورهایتان، شما را به یک سلبریتی تبدیل می کند.

IGTV: علاوه بر داستان های Insta، IGTV به شما کمک می کند محتوای ویدیویی با فرمت طولانی منتشر کنید. از این ویژگی برای بیان داستان برند خود و پشت صحنه تولید محصول خود استفاده کنید.

پست‌ها: پست‌های عادی اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که این خبر را با فالوورهای اینستاگرام خود منتشر کنید. فالوورهای شما ممکن است آنها را لایک کرده و به اشتراک بگذارند. لایک های زیاد در اینستاگرام باعث افزایش دیده شدن پست شما می شود.

پیام رسانی فوری: سرویس پیام خصوصی ابزاری عالی برای تعامل با مشتریان بالقوه شما است. می توانید در مورد تخفیف های انبوه، قیمت های ویژه و موارد دیگر صحبت کنید. این همچنین مکان خوبی برای دریافت نظرات مشتریان است.

نکاتی برای ترویج تجارت از طریق اینستاگرام

حضور در شبکه های اجتماعی هویت مجازی کسب و کار شماست. با این همه گیری، مرز بین هویت آنلاین و آفلاین به سرعت در حال کاهش است. شما باید هویت کسب و کار آنلاین خود را با همگام شدن با آخرین روندها تقویت کنید.

  1. ایجاد برند ثابت:

 داشتن فالوورهای زیاد در اینستاگرام همیشه برای کسب و کار شما مفید است. تنها زمانی می توان آنها را با موفقیت به مشتریان شما تبدیل کرد که به طور منظم در فیدهای آنها منتشر کنید. اطمینان حاصل کنید که مواد هویتی خوبی برای برند دارید، مانند شرح، لوگو و مطالب خلاقانه مرتبط. از طرح ها و تم های رنگی خاصی پیروی کنید تا مردم برند شما را به خاطر بسپارند. کنار گذاشتن برند عامل اصلی تعیین کننده رشد کسب و کار شما است. همیشه از یک برنامه زمانی مناسب برای انتشار محتوا پیروی کنید. شما می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز از خدماتی استفاده کنید که فالوورهای واقعی اینستاگرام را ارائه می دهند.

  1. محتوای با کیفیت:

 به آپلود عکس ها و ویدیوهای با کیفیت بالا در فید خود ادامه دهید. به طور کلی، می تواند با هم جمع شود و داستانی جذاب برای کسب و کار شما ایجاد کند. همیشه از یک دوربین حرفه ای برای ثبت مطالب خود استفاده کنید. به عنوان یک پلت فرم بصری، همیشه توصیه می شود از متن حداقل استفاده کنید. مطمئن شوید که عکس یا ویدیوی شما با مشتری ارتباط برقرار می کند. محتوای خود را در قالب های مختلف برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید که می تواند در نشریات، IGTV، داستان ها و موارد دیگر استفاده شود. اجازه دهید پست شما لایک های بیشتری در اینستاگرام بیاورد و به اندازه کافی دیده شود. به یاد داشته باشید که CTA اینستاگرام (تماس برای اقدام) عکس یا ویدیوی شماست. محتوا باید آنقدر جذاب باشد که مشتری در نگاه اول تصمیم به خرید بگیرد.

  1. تبلیغات هشتگ:

هشتگ ها راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. می توانید هشتگ های محبوب مربوط به محصول خود را مرور کنید. استفاده از هشتگ های مناسب باعث افزایش دید پست های شما می شود. کمپین هشتگ برای تبلیغات پست نیز موثر است. این کار را می توان با درگیر کردن مشتریان خود برای انتشار در مورد محصول شما با استفاده از یک هشتگ خاص انجام داد. می توانید هدایا و هدایای کوچک را برای افرادی که از این لیست انتخاب شده اند سازماندهی کنید. این باعث می شود افراد بیشتری در کمپین هشتگ شرکت کنند.

  1. تعامل مداوم با فالوورها:

برای ارتقای موفقیت آمیز کسب و کار، باید به خوبی ترجیحات فالوورهای خود را بدانید. به طور طبیعی، هر فالوور اینستاگرام انتظار پاسخ سریع از ارتباطات خود را دارد. برای یک حساب تجاری اینستاگرام، پاسخ فوری بسیار مهم است. هر دنبال کننده صفحه اینستاگرام این را نشانه حقیقت می داند. در غیاب خطوط کمکی و شماره های رایگان، پیام های اینستاگرام می توانند به عنوان پاسخی به مراقبت از مشتری عمل کنند. شما باید لایک ها و نظرات پست های خود را تایید کنید. درگیر کردن فالوورهای خود در مسابقات مختلف یک راه عالی برای تبلیغ محصولات شما است. هشتگ ها را برنامه ریزی کنید و مسابقات را در فواصل زمانی منظم بازنشر دهید.

  1. بازخورد مشتری:

بازخورد خوب مشتری شما بهترین تبلیغی است که می توانید دریافت کنید. به یاد داشته باشید که رایگان است و همیشه باید از آن استفاده کنید. پخش احساسات مثبت مشتری می تواند موثرتر از هر پست تبلیغاتی معمولی شما باشد. تعدادی از فالوورهای وفادار خود را شناسایی کنید و از آنها بخواهید ویدیو یا عکسی از محصول شما ارسال کنند. از آنها بخواهید با علامت گذاری دسته نمایه کسب و کار شما آن را پست کنند. این کار معجزه ای برای برند شما ایجاد می کند.

  1. همکاری اینفلوئنسرها:

ظهور افراد تأثیرگذار پدیده ای است که منحصر به بازاریابی رسانه های اجتماعی است. بر خلاف سلبریتی ها، آنها افراد عادی با فهرست عظیمی از فالوورها هستند. آنها در تبلیغ محصولات مختلف از طریق پلتفرم هایی مانند اینستاگرام بسیار موثر هستند. در حوزه های مختلف مانند مد، سبک زندگی، فناوری و موارد دیگر، تأثیرات زیادی از این دست وجود دارد. اینفلوئنسر مناسب را بر اساس دامنه کسب و کار خود انتخاب کنید. حتما پس زمینه را بررسی کنید. هنگامی که اینفلوئنسر را نهایی کردید، یک عکاسی یا همکاری تبلیغاتی با آنها برنامه ریزی کنید. شما همچنین می توانید محصولات خود را برای بررسی یا بر اساس پرداخت برای آنها ارسال کنید.

  1. از تجزیه و تحلیل استفاده کنید:

 تجزیه و تحلیل ابزاری عالی است که می تواند فوراً به شما بگوید که کمپین های شما چقدر موثر هستند. با ظهور رسانه های اجتماعی، آنها به ابزاری برای مردم عادی تبدیل شده اند. افزونه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی و ابزارهای آنلاین به شما کمک می‌کنند تا ماتریس‌های مهمی مانند نرخ تعامل، تعداد لایک‌ها و نظرات و موارد دیگر را درک کنید. این به شما کمک می کند الگوها و ترجیحات فالوورهای خود را درک کنید. در مورد تجزیه و تحلیل عمیق، می توانید از کمک آژانس هایی بهره مند شوید که جواهرات پنهان در آمار رسانه های اجتماعی شما را رمزگشایی می کنند. می توان از آن برای برنامه ریزی آینده و ایجاد محتوایی که بیشترین ارتباط را با رشد کسب و کار شما دارد، استفاده کرد.

 

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://mrfallower.ir

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna303

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://mrfallower.ir

https://gitlab.bsc.es/OrlaPotts1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/OrlaPotts1

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/OrlaPotts1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2828364-melba-luna

 

ثبت شرکت

۱۲ بازديد

ثبت شرکت

چنانچه می خواهید فعالیت تجاری و غیر تجاری منظمی را آغاز کنید بهتر است از طریق ثبت شرکت شروع کنید

برای ثبت شرکت حتما باید سلسه مراتب را رعایت کنید.وطبق مراحل تاسیس شرکت در اداره مراحل را طی کنید.باید بدانید که  مراحل ثبت شرکت در ابتدا به صورت آنلاین است.اما حتما باید به این نکته توجه کنید که هر نوع شرکتی را با هر عنوانی نمی توانید انجام دهیدپس ابتدا حتما باید کسب وکار خود را بررسی کنید وببینید که از انواع شرکت هایی که وجود دارد کدام یک مناسب حال شما هسستند

انواع شرکت شامل:

شرکت مسئولیت محدود

شرکت سهامی خاص

موسسه غیر انتفاعی

شرکت بازرگانی

شرکت تعاونی

شرکت تضامنی

شرکت نسبی

این را باید بدانید که ثبت شرکت در مناطق آزاد مزایا و معایب خودش را دارد.مناطق آزاد شامل

ماکو،شهروند،چابهار،ارس،قشم،کیش وانزلی است. یکیاز مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد معافیت مالیاتی است.

اگر در مناطق آزاد توانستید ثبت شرکت انجام دهید تا 20 سال از معافیت مالیاتی برخودار می شوید پس اگردر مناطق آزاد شرکت ثبت کرددید توجه زیادی باید به فعال بودن جواز،کد اقتصادی،پلمپ دفاتر وخیلی مهمتر از همه اضهارنامه مالیاتی داشته باشید